ZENGİN ÇEŞİTLERİMİZİ GÖRMEK İÇİN RESME TIKLAYIN

Promosyon

Jet Reklam Promosyon ürünleri ile en uygun fiyatları sizlere sunuyoruz. 5.000'den fazla ürün ile sizlere kaliteli ve zamanında hizmet veriyoruz

2023 yılı tanıtım ve promosyon ürünlerinden olan defter, ajanda, kalem, oto kokusu, çakmak, powerbank, usb bellek, kaliteli, uygun ve ucuz fiyatlarıyla baskılı / baskısız ürünlerimiz ile en kısa sürede teslimat garantisi ile çalışıyoruz.

Promosyon sektöründe uzun yılların getirmiş olduğu tecrübe ile siz müşterilerimizin beklentilerinin farkında olarak ihtiyaçlarınıza yüksek kalite, uygun fiyat ve alternatif çözümler üretebilme gibi konularda hizmet sunabilme politikası ile çıktığımız bu yolda her geçen gün büyüyen bir aile olarak yoluna devam eden Jet Reklam sektörden kazandıklarını yine promosyon sektörüne hizmet olarak geri kazandırma bilinci ile üstlendiği misyonunu yerine getirmektedir.

Promosyon ürünleri nedir?

Promosyon ürünleri, tüketiciler arasında marka bilincini artırmak için tasarlanmış, reklam verenin adı, logosu veya mesajı ile basılmış reklam ürünleridir. Logo baskılı promosyon ürünleri, bir markanın tanıtılmasında müşteri ile etkileşime geçerek tüketicilerle bağlantı kurmasına izin verdikleri için inanılmaz derecede güçlü bir pazarlama aracıdır. Tüketicilerin bir markayla fiziksel düzeyde etkileşim kurmasına olanak tanıyan reklam biçimlerinden biri olan promosyon ürünleri, genellikle akılda kalıcı bir marka deneyimi yaratır.

Promosyon Ürünleri İşe Yarıyor mu?

Reklam Uzmanlığı Enstitüsü, markalı ürünlerin etkinliği üzerine yaptığı bir araştırmada. Çoğu insanın logo baskılı promosyon ürünlerini ortalama sekiz ay boyunca tuttuğunu ve ürününüzün ömrünü PPC reklamları veya e-posta pazarlaması gibi pazarlama taktiklerinin çok ötesine uzattığını ortaya koydu. Bu, ürünün alıkonulma süresinin ürüne bağlı olduğunu söyledi. Örneğin, promosyon şemsiyeler tüketiciler tarafından genellikle on dört aya kadar kullanılırken, promosyon şapkalar genellikle yalnızca yedi ay dayanır. Bununla birlikte, araştırma, bu tüketicilerin genellikle markanın değerli elçileri haline geldiğini ve ABD’deki tüketicilerin% 63’ünün mallarını işlerini bitirdiklerinde başkalarına geçirdiğini gösteriyor.

Marka bilinirliğinin promosyon ürünlerle arttığını kanıtlayan araştırma, tüketicilerin % 85’inin kendilerine Promosyon veren markaları hatırladığını gösterdi. Tersine, PPAI tarafından 2016 yılında yapılan bir araştırma, promosyon ürünü alıcılarının % 88’inin ürünlerdeki reklam verenin adını hatırladığını, alıcıların % 85’inin reklam verenle ürün üzerinde iş yaptığını ve insanların % 83’ünden fazlasının bunları almaktan keyif aldığını ortaya koydu.

Paylaş Facebook Twitter E-Mail Whatsapp